pyssel

Fick en stund över mellan jobbpassen i måndags så jag passade på att besöka Reprisen. När man får gå i lugn och ro kan man hitta mycket, vilket jag såklart gjorde. Att hitta gamla saker och se ett färdigt omgjort resultat älskar jag. Och vissa saker har just den förmågan, att omvandlas vid första ögonkastet. Medan många saker såklart ska vara original och gör sig bäst i sin ursprungliga form. Att mixa och matcha gammalt,  omgjort och nytt blir oftast perfektion!
 
 
Och med hjälp av servetter, lim och sprayfärg fick de gamla kakburkarna blir förvaring i Seths rum.
 
 
 Ljuskoppen med det stora örat som jag kallar den fick bli koppar och ta plats på köksbordet. 
 
 
 
 
Och så har vi dom små träljustakarna som med hjälp av sprayfärg och sandpapper fått ett nytt utseende.  Spraya, slipa/gnugga bort lite här och där och så lite jutesnöre på så var dom klara. Ska hålla utkika efter mer ljusstakar som allt eftersom får ta plats brevid dessa. 
 
 
 
 
Även glasflaskorna är loppisfynd!
Så för en väldigt billig peng har jag fått inredning på mitt vis, något orginellt som ingen annan har! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

-

RSS 2.0