Snö du äckliga snö!

Äckligt tung och blöt snö hade lagt sig som sten längst vår infart i morse när jag drog upp rullgardinen.
Jag som glatt hälsat våren välkommen, plockat bort spadar och sånt som hör vintern till, tji fick jag!
Antar att det glädjer dessa som ska fira påsk och kanske få köra en sista skotersväng!? 
Det unnar jag er, själv åker vi till huvudstaden och hoppas på snöfritt!
 
 
 
Medan Seth haft en "15 timmars dag" på förskolan enbart för hans egen skull så det inte ska gå så lång tid mellan gångerna han är där så har jag haft en dag med tvätt, plock och tvtittande. 
Nu är trollungen hemma igen och så här har de sett ut i eftermiddag...
 
 
 
 
  Seth har tagit tutten och tigern och lag sig i soffan framför barnkanalen så nu sitter vi här och väntar på kalvsteken i ugnen och att pappan i huset ska kliva genom dörren. 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

-

RSS 2.0